Główną ideą stojącą za naszym rozwiązaniem jest rosnące znaczenie narzędzi cyfrowych w pracy agenta ubezpieczeniowego. W szczególności pandemia Covid-19 spowodowała, że obecnie klienci oczekują od pośrednika ubezpieczeniowego obecności w przestrzeni wirtualnej.
Zwłaszcza młodszy klient chciałby kupić ubezpieczenie za pomocą telefonu lub komputera, bez konieczności wizyty w fizycznym oddziale. W dodatku, nie chce często samemu porównywać różnych ofert ubezpieczeń, więc porównywarki internetowe również nie rozwiązują jego problemu. Taki klient potrzebuje fachowej porady, której możemy mu udzielić wyłącznie doświadczony agent ubezpieczeniowy.
Dlatego stworzyliśmy jedno narzędzie, które łączy dotychczas oddzielne rozwiązania cyfrowe.
Skontaktuj się z nami, aby poznać więcej szczegółów i wypróbować nasz system DIA!
Rozproszenie danych będących w posiadaniu agenta ubezpieczeniowego. Obecnie każdy zakład ubezpieczeń potrzebuje innego zestawu danych do przygotowania wyceny ubezpieczenia, ze względu na różnorodność stosowanych narzędzi underwritingowych.
Utrzymująca się niska świadomość agentów ubezpieczeniowych w zakresie wykorzystywania narzędzi cyfrowych w swojej pracy. Rosnąca grupa młodszych klientów, przyzwyczajonych do korzystania z usług cyfrowych, wymusi zmiany w modelu dystrybucji.
Dużym utrudnieniem jest konieczność przełączania się pomiędzy różnymi rozwiązaniami informatycznymi, z których korzysta agent ubezpieczeniowy w swojej pracy. Powoduje to znaczną stratę czasu.
Brak zintegrowanych rozwiązań informatycznych wspierających agenta w jego pracy.
Motywacje powstania naszego rozwiązania
Nie ma takiej drugiej platformy, która kompleksowo integruje systemy transakcyjne zakładów ubezpieczeń w jeden system informatyczny.
Zaawansowana i zautomatyzowana analityka, opartej na systemach uczenia maszynowego, a docelowo, po zbudowaniu odpowiednich zbiorów danych, także na algorytmach sztucznej inteligencji.
Nie ma takiej drugiej platformy, która kompleksowo integruje wszystkie rozwiązania cyfrowe wykorzystywane przez agentów ubezpieczeniowych w ich pracy.
Platforma, na której agent ubezpieczeniowy będzie miał dostęp do wielu różnych narzędzi cyfrowych, m.in. skrzynki e-mail, systemu sprzedażowego różnych towarzystw ubezpieczeniowych, telekonferencji, CRM, chatu, czy narzędzi analitycznych.
Kompleksowe narzędzia dla cyfrowego agenta ubezpieczeniowego
Adres:
Ul. Karola Olszewskiego 625-663 Kielce